Układ hamulcowy
Układ hamulcowy Leganzy to typowy układ dwuobwodowy połączony krzyżowo, prawe przednie koło z tylnym lewy oraz lewe przednie z prawym tylnym.
Dwuobwodowa pompa hamulcowa wspomagana jest przez serwo, dzięki temu kierowca nie musi używać dużej siły nacisku na pedał podczas hamowania.
Układ hamulcowy zarówno przedniej jak i tylnej osi jest wyposażony w tarcze, z przodu są tarcze wentylowane aby lepiej odprowadzały ciepło.
Z tyłu zastosowano tarcze pełne wraz z bębnami, nazywane też tarczo-bębnami, bęben jest używany do hamulca postojowego/awaryjnego.
W Leganzie montowano systemem ABS, zastosowano czteroobwodowy układ firmy BOSCH który jest wyposażony w elektroniczny system rozkładu hamowania pomiędzy każde koło (EBD - Electronic Brake force Distribution).
Dodatkowo w wersjach CDX układ jest wyposażony w kontrolę trakcji TCS, zapobiega ona zrywaniu przyczepności przedniej osi podczas ruszania.